Zreformowany girlsband Spice Girls zamówił jedną z najdroższych okładek płyt w historii muzyki.
Grupa Spice Girls wydała ponad dwa miliony dolarów na stworzenie okładki jej nadchodzącej płyty z największymi przebojami, zatytułowanej "Greatest Hits".
Pracami nad okładką zajął się jubiler David Morris, który przygotował wyłożoną kamieniami szlachetnymi replikę logo tytułu pierwszej płyty zespołu, "Spice".
Członkinie grupy chciały projektu prostego, ale zarazem stylowego. I tak każda litera ze słowa Spice wykonana jest z innego kamienia. Bursztynowe "S" odnosi się do Victorii Beckham, rubinowe "P" do Emmy Bunton, diamentowe "I" do Mel C., szafirowe "C" do Geri Halliwell, natomiast szmaragdowe "E" do Mel B.
Oczywiście drogocenna okładka ukaże się w wersji limitowanej. Do fanów trafi głównie jej reprodukcja, którą ujawniono już na oficjalnej stronie internetowej grupy.
Album "Greatest Hits" ukaże si? 6 listopada w trzech wersjach: standardowej, z DVD oraz z dwiema płytami DVD.
Spice Girls przygotowują się już do światowej trasy koncertowej, która rozpocznie się 2 grudnia w Kanadzie, w Vancouver.
Kostiumy na tournee warte ponad 400 tys. dolarów ma przygotowała wybitna projektantka Donatella Versace.